Modul

CRM a marketing

  • Znáte skutečné potřeby Vašich klientů?
  • Chcete zabránit šumům v komunikaci?
  • Víte, kolik Vás stojí marketingové akce?

Čím více informací o partnerech i zákaznících máte, tím lépe pro Vaši firmu. Samotná data Vám ale bez kvalitního vyhodnocení neposkytnou požadované odpovědi. Proto je součástí informačního systému QI modul CRM a marketing, který Vám pomůže zpracovat údaje o zákaznících, identifikovat potřeby trhu a stanovit manažerská rozhodnutí. Podpoří také organizaci a vyhodnocení různých typů akcí.


Specializované funkce

Napojení na Cribis Connected

  • Funkce je vhodná pro všechny firmy, které chtějí efektivně prověřit stávající i potenciální obchodní partnery, tedy své dodavatele, konkurenty a klienty z České republiky i Slovenska. K potřebným datům se dostanete přímo z QI. Výsledkem je ucelený pohled na hospodaření daného podnikatelského subjektu.
  • Obchodní manažer si snadno vyselektuje potenciální klienty – o stupni rizika vypovídá například Index Cribis. Kontakt na vybrané subjekty pak zobrazí jediným kliknutím, stejně jako informace o konkrétních osobách.
  • Marketingový manažer může efektivně vyhledávat nové příležitosti a prověřit míru úspěšnosti vybraných tržních segmentů – data je totiž možné filtrovat dle různých požadavků.
  • Ekonomický ředitel, nákupčí, firemní právník i management prověří během chvíle finanční zdraví i obchodní vazby partnerů či dodavatelů pomocí diagramu vazeb a porovnají ekonomickou situaci subjektů v tržních segmentech.

Stáhnout leták Napojení na Cribis Connected (PDF) >>


Proč si modul pořídit

  • Nastaví komunikaci s trhem správným směrem: pomůže se specifikací konkrétních zákaznických potřeb.
  • Zpřesňuje a zrychluje práci s klientskými požadavky.
  • Usnadní přípravu podkladů pro obchodní jednání: všechny informace eviduje na jednom místě.
  • Zpřesňuje zpětnou vazbu k obchodním partnerům: díky propojení Vaší pošty s QI budete mít vždy přehled.
  • Vyhodnocuje náklady akcí – v průběhu můžete sledovat finanční výdaje a korigovat je.

Komu se CRM a marketing hodí?

Zdlouhavému vyhledávání podkladů pro jednotlivá jednání odzvonilo: obchodní manažeři budou mít všechny potřebné informace včetně kontaktů pohromadě. Management rychleji a přesněji vyhodnotí obchodní případy. Marketingovým pracovníkům pomůže s povinnostmi, které souvisí s pořádáním kampaní.


Jak CRM a marketing pomáhá?

Zaměřuje se na cílové skupiny

Trh, který oslovujete, můžete v QI rozdělit na menší celky. Například na cílové skupiny, které se vzájemně liší svými potřebami, charakteristikami a nákupním chováním. Díky tomu můžete komunikaci individualizovat a lépe než konkurence vyhovět zákaznickým potřebám. U osob i firem zaevidovaných v systému lze zobrazovat jejich výročí. Cílové skupiny můžete hromadně a automaticky oslovovat také přes SMS. Protože QI dokáže SMS také přijímat a evidovat, získáte ucelené informace.

Optimalizuje plnění zákaznických požadavků

Přesná evidence zákaznických požadavků je základem pro jejich včasné vyřízení. V QI s nimi lze snadno pracovat: můžete k nim připojovat zodpovědné osoby, priority, rozdělovat je dle typu a sledovat jejich realizaci. Protože je vše archivováno, získáte množinu dat, ze které pohodlně vyčtete zákaznické potřeby.

Poskytuje detailní obchodní informace

Snadno zastřešíte všechny informace týkající se konkrétního obchodního případu nebo jednotlivých společností i osob. Takřka okamžitě budete mít k dispozici vše, co s daným případem souvisí: například záznamy z jednání, smlouvy, nákladové i výnosové dokumenty, zpětné vazby obchodních partnerů nebo informace o jednotlivých osobách. Software archivuje například i neuhrazené pohledávky, nevykryté objednávky či přehled o zápůjčkách. Snadno si tak spočítáte, kolik Vás který klient stojí. QI umožňuje řešit nabídky v tuzemské či zahraniční měně nebo vytvářet ceníky s odlišnými slevami a akcemi pro různé trhy.

Usnadňuje komunikaci s obchodními partnery

Přístup k úkolům, kalendářům, kontaktům a e-mailům z Microsoft Outlookuůžete mít i z QI. Veškerou poštu lze přímo v systému připojit například ke konkrétnímu obchodnímu partnerovi, akci nebo dokladům a archivovat. Zabráníte tak například duplicitnímu oslovení, nebo naopak nikoho z definované skupiny při rozesílání informací nevynecháte.

Podporuje přípravu marketingových akcí

Můžete využít již připravené procesy, které Vám usnadní organizaci školení, workshopů, seminářů a dalších akcí. Díky nim zpřehledníte evidenci pozvaných účastníků nebo si sestavíte seznamy úkolů, které s akcí souvisí. QI umožňuje tisk pozvánek na jednotlivé akce a zasílání e-mailových upozornění v libovolném formátu. Vyhodnocení přináší už v průběhu akce – kdykoliv tak můžete optimalizovat veškeré postupy a přizpůsobovat rozpočet aktuální situaci.


Náhledy modulu

Přistupujte k partnerům dle jejich bonity
Sledujte výročí a svátky svých partnerů
Obchodní případy přehledně
Žebříček odběratelů - graf
Žebříček odběratelů
Veďte si detailní poznámky k obchodním partnerům
Realizační tým
Plánování marketingových akcí je s QI snadné

Zaujal vás
informační systém QI?

Odešlete nám dotaz nebo nezávaznou poptávku.

Kontaktujte nás