Modul

QI Helpdesk

Zajišťujete svým klientům dostatečnou podporu?

Vyřizujete jejich požadavky bez průtahů?

Máte pořádek v evidenci zákaznických žádostí?

Stálý zákazník je nejlepší vizitkou každé společnosti. Proto se firmy snaží vycházet svým klientům vstříc – například prostřednictvím různých platforem, které zajišťují zákaznickou podporu. Modul QI Helpdesk informačního systému QI maximálně urychlí a zefektivní vyřizování veškerých on-line požadavků: automaticky je zaeviduje a zpracuje. Také reklamace vyřešíte přehledně a pohodlně. S QI Helpdeskem budou vaši klienti vědět, že si jich vážíte.

Aplikováním QI Helpdesku jsme zrychlili, zefektivnili a zjednodušili komunikaci se zákazníky. A nejdůležitější je, že naši klienti to cítí stejně. Bez tohoto modulu v podstatě nelze poskytovat kvalitní služby.

Ing. Jaroslav Plaček

jednatel společnosti M.I.S.S.


Co modul umí:

  • sbírat a třídit požadavky od zákazníků a partnerů v rámci on-line podpory,
  • zachytit diskusi ke každému podnětu včetně přenosu souborových příloh,
  • vyhodnotit náklady či výnosy na zpracování požadavků,
  • odbavit požadavky pouze v QI bez nutnosti webové administrace,
  • vyřešit požadavek pomocí úkolů/procesů, které jsou součástí QI,
  • fungovat v rámci internetového obchodu QI Shopu a publikačního systému QI Publish.

Komu se QI Helpdesk hodí?

Modul je vhodný pro všechny typy firem. Můžete ho nasadit v rámci celé společnosti, ale také například jen pro určité prodejní sítě, regiony nebo produkty. Výrazně usnadní a zpřehlední práci všem zaměstnancům, kteří poskytují podporu zákazníkům.


V čem vám modul nejvíce pomůže?

Přispívá k plynulému řešení zákaznických požadavků

Modul poskytuje on-line podporu pro zákazníky. Ti mohou žádosti zadávat buď přímo do QI, nebo prostřednictvím webové aplikace. Veškeré dotazy, objednávky, reklamace, opravy, úpravy a další požadavky či připomínky jsou evidovány a dostanou se ihned k zodpovědné osobě.

Poskytuje zpětnou vazbu k vašim službám i produktům

Od okamžiku, kdy zákazník požadavek zadává, může sledovat jeho cestu k vyřízení. Kompletní historie zůstává uchována i do budoucna, proto je možné vyhodnocovat celou činnost oddělení podpory. QI Helpdesk tak přináší do firmy cenné informace o produktech, obchodních partnerech a vlastních zaměstnancích i důležitou zpětnou vazbu od zákazníků. Navíc snadno zjistíte, které požadavky se nejčastěji opakují.

Ušetříte náklady i čas

QI Helpdesk plně využívá základu, který je v QI, proto se nemusíte starat o další administraci. Také odpadají náklady na školení, stačí, že vaši zaměstnanci umějí ovládat uživatelské rozhraní QI. Ušetříte i za ostatní instalace – nástroj můžete spustit přímo přes webový prohlížeč. Modul lze zároveň využít samostatně, není totiž na provozu QI závislý.

Naplánuje vyřízení požadavku

Z formuláře požadavku je možné přímo generovat úkoly, procesy a akce v návaznosti na osvědčené firemní postupy. Vyřizování žádostí je tak dopředu naplánované, což umožňuje zaměstnancům při práci postupovat efektivně. K požadavku lze připojit telefonát, poznámky nebo jakýkoli soubor.

Má přehledné ovládání

QI Helpdesk nabízí přívětivé rozhraní jak pro vaše zákazníky, tak zaměstnance. Jeho uspořádání je přehledné a zapadá do koncepce informačního systému. Design si můžete vybrat přesně podle vašich představ.

Informuje vaše zákazníky

Návaznost QI Helpdesku na ostatní moduly vás podpoří i při dalších aktivitách. Propojení s E-komunikací zajistí zákazníkům přísun informací: e-mailem či SMS dostanou zprávu o stavu řešení svého požadavku nebo tipy na akční zboží a další novinky. QI Helpdesk je součástí externí aplikace QI Portál, která umožňuje komplexní webovou prezentaci firmy na internetu.


Náhledy modulu

Požadavky jsou zaevidovány, dále můžete sledovat jejich stav
Seznam požadavků


Zaujal vás
informační systém QI?

Odešlete nám dotaz nebo nezávaznou poptávku.

Kontaktujte nás