QI Helpdesk


Jako prodlouženou ruku informačního systému můžete vnímat modul QI Helpdesk. Díky němu vylepšíte a urychlíte komunikaci se zákazníky. Požadavky jsou evidovány, snadno tak vyhodnotíte ty nejčastější.

  • Vaši zákazníci nemusí čekat. Veškeré dotazy, nové zakázky, reklamace, opravy a další požadavky či připomínky se ihned dostanou k zodpovědné osobě.
  • QI Helpdesk můžete nasadit v rámci celé firmy, ale také například jen pro určité prodejní sítě, regiony nebo produkty. Je vhodný pro všechny typy firem.
  • Od okamžiku, kdy zákazník požadavek zadá, může sledovat jeho cestu k vyřízení. Kompletní historie zůstává uchována i do budoucna, proto je možné vyhodnocovat celou činnost úseku technické podpory.
  • Modul přináší do firmy cenné informace o produktech, obchodních partnerech a zaměstnancích i důležitou zpětnou vazbu od zákazníků. Navíc snadno zjistíte, které požadavky se nejčastěji opakují.
  • Nemusíte se starat o další administraci, protože QI Helpdesk plně využívá základu QI. Také odpadají náklady na školení. Stačí, že Vaši zaměstnanci umějí ovládat uživatelské rozhraní QI.

Náhled modulu


Zaujal Vás informační systém QI?

Odešlete nám dotaz nebo nezávaznou poptávku. Můžete se také podívat, jak se stát naším partnerem.

Kontaktujte nás Jak se stát partnerem