Mít přehled o servisních zásazích je základní povinností firem, které poskytují opravárenské nebo servisní služby. K tomu, aby žádný nevynechaly, potřebují dokonalý přehled. S QI budete Vy i Váš zákazník přesně vědět, co údržba obnáší a v jakých periodách ji lze očekávat. Každou zakázku můžete jednoduše dohledat, například podle sériového čísla.


Doporučené moduly

Servis a údržba

Řízení servisních zásahů, smluvní zajištění všech zakázek, plán předepsané údržby nebo konečné vyúčtování za poskytnuté služby za Vás zařídí QI.

QI Helpdesk

Vaši zákazníci ocení možnost využití QI Helpdesku, který maximálně urychlí a zefektivní vyřizování veškerých on-line požadavků. Ty automaticky zaeviduje, zedituje a zpracuje.

Organizace a řízení

Potřebujete dosledovat, kolik času zaměstnanci tráví na servisních akcích? V QI snadno porovnáte výkony jednotlivých techniků.

Procesy a workflow

Ke každému zaměstnanci se přes QI dostanou přesně takové informace, které potřebuje k výkonu své práce. Konkrétní proces zadaný do QI pak slouží jako předepsaná struktura pro neomezený počet úkolů.


Reference

EverLift Slovakia, s.r.o.

„Každá naše zakázka je originál. Díky QI servisní oddělení přesně ví, jaké konkrétní zařízení bylo zákazníkovi dodané.“

Ing. Róbert Paluš, jednatel společnosti

KOOR, s.r.o

„S QI máme více než 5leté zkušenosti, které nás utvrdily v tom, že byl náš výběr správným rozhodnutím. Vyhovuje nám i to, jak se QI přizpůsobuje slovenské legislativě.“

Roman Šulek, ředitel společnosti KOOR

Specializovaní partneři

JR Group IT solutions, s. r. o.

Velké Karlovice

www.jrgroup.eu

M.I.S.S., spol. s r.o.

Uherské Hradiště

www.missit.cz

Adaptica a.s.

Brno, Zlín

www.adaptica.cz