Informační systém pro obor

Servis a údržba

Mít přehled o servisních zásazích je základní povinností firem, které poskytují opravárenské nebo servisní služby. K tomu, aby žádný nevynechaly, potřebují dokonalou evidenci. S QI budete Vy i Váš zákazník přesně vědět, co údržba obnáší a v jakých periodách ji lze očekávat. Každou zakázku můžete jednoduše dohledat, například podle sériového čísla.


Doporučené

moduly

Servis a údržba

Řízení servisních zásahů, smluvní zajištění všech zakázek, plán předepsané údržby nebo konečné vyúčtování za poskytnuté služby za Vás zařídí QI.

QI Helpdesk

Vaši zákazníci ocení možnost využití QI Helpdesku, který maximálně urychlí a zefektivní vyřizování veškerých on-line požadavků. Ty automaticky zaeviduje, zedituje a zpracuje.

Organizace a řízení

Potřebujete dosledovat, kolik času zaměstnanci tráví na servisních akcích? V QI snadno porovnáte výkony jednotlivých techniků.

Procesy a workflow

Ke každému zaměstnanci se přes QI dostanou přesně takové informace, které potřebuje k výkonu své práce. Konkrétní proces zadaný do QI pak slouží jako předepsaná struktura pro neomezený počet úkolů.


Vhodní

partneři

JR Group IT solutions, s. r. o.

Velké Karlovice

www.jrgroup.eu

M.I.S.S., spol. s r.o.

Uherské Hradiště

www.missit.cz

Adaptica a.s.

Brno, Zlín

www.adaptica.cz


Reference

A případové studie



Vybíráte nový informační systém?

Stáhněte si produktový leták nebo pošlete nezávaznou poptávku.

Stáhnout leták Kontaktovat