Servis a údržba


Ať už řešíte servis a údržbu cizích zařízení, nebo vlastních produktů, stane se QI Vaším nenahraditelným pomocníkem. Umožňuje efektivně vyhodnotit náklady spojené se servisem technického zařízení a poskytuje okamžitý přehled o jeho stavu i veškeré informace o opravách.

Modul Servis a údržba se hodí:

  • Společnostem, které si nechávají vybavení opravovat. Díky QI mohou mezi firemní procesy zařadit i pravidelný servis s návazností na kapacitní plány konkrétního zařízení.
  • Firmám, které poskytují servisní služby. Zajistí pro ně evidenci požadavků, rychlou tvorbu přijatých objednávek, smluvní zajištění všech zakázek, sledování plánu předepsané údržby nebo konečné vyúčtování za poskytnuté služby.
  • Organizacím, které servisují nebo opravují majetek dalších firem a zároveň spravují vlastní zařízení. Modul jim pomůže například s tvorbou interních dokladů o evidenci oprav v rámci firmy.

Náhledy modulu