QI Helpdesk


Jako prodlouženou ruku informačního systému můžete vnímat modul QI Helpdesk. Díky němu vylepšíte a urychlíte komunikaci se zákazníky. Požadavky jsou evidovány, snadno tak vyhodnotíte ty nejčastější.

  • Vaši zákazníci nemusí čekat. Veškeré dotazy, nové zakázky, reklamace, opravy a další požadavky či připomínky se ihned dostanou k zodpovědné osobě.
  • QI Helpdesk můžete nasadit v rámci celé firmy, ale také například jen pro určité prodejní sítě, regiony nebo produkty. Je vhodný pro všechny typy firem.
  • Od okamžiku, kdy zákazník požadavek zadá, může sledovat jeho cestu k vyřízení. Kompletní historie zůstává uchována i do budoucna, proto je možné vyhodnocovat celou činnost úseku technické podpory.
  • Modul přináší do firmy cenné informace o produktech, obchodních partnerech a zaměstnancích i důležitou zpětnou vazbu od zákazníků. Navíc snadno zjistíte, které požadavky se nejčastěji opakují.
  • Nemusíte se starat o další administraci, protože QI Helpdesk plně využívá základu QI. Také odpadají náklady na školení. Stačí, že Vaši zaměstnanci umějí ovládat uživatelské rozhraní QI.

Náhled modulu