Personalistika a docházka


Velkou konkurenční výhodou je tým zodpovědných a vzdělaných lidí. S organizací jejich potřeb i pracovních povinností Vám pomůže QI. Připraví výběrová řízení, umožní sledovat vývoj kariéry zaměstnanců, zaznamená a vyhodnocuje jejich docházku, pomůže s evidencí ochranných pomůcek i zajištění stravovací agendy a podchytí smluvní vztahy ve firmě.

Proč si modul pořídit?

  • Získáte aktuální informace o příchodech, odchodech a nepřítomnosti Vašich zaměstnanců. QI docházku vyhodnotí, vypočítá přesčasy nebo nárok na stravu a vygeneruje pauzy. Hodí se pro jednosměnný i vícesměnný provoz.
  • Pracovník při příchodu do firmy přiloží čip nebo kartu k terminálu, který kontakt zaznamená a informaci ihned předá do QI, stejně se děje i při odchodu, kuřácké pauze nebo návštěvě lékaře.
  • QI sleduje docházku za Vás. Na základě údajů získaných z terminálů zpracovává a vyhodnocuje odpracovanou dobu i nepřítomnost, kde je možné rozlišit různé varianty: dovolenou, náhradní, studijní i neplacené volno, dárcovství krve, služební cestu nebo například školení. Mzda je vyhodnocována také v závislosti na rozvržení pracovní doby: QI zohledňuje, zda jde o standardní den, víkend, svátek či zda pracovník plní pohotovost.
  • Takřka ihned po příchodech zaměstnanců má nadřízený k dispozici aktuální náhled na docházková data, při kontrole se porovnávají s plánovanými směnami. Zároveň jsou evidovány všechny předem domluvené nepřítomnosti. Získáte tak přehled o skutečných kapacitách zaměstnaneckých týmů a pracovní procesy naplánujete efektivněji.
  • Údaje o docházce se automaticky přenáší do modulu Mzdy. Účetní díky tomu ušetří spoustu času při zpracování výplat.
  • Zaměstnanci mohou o dovolenou žádat přímo v QI, tu pak lze potvrdit, nebo zamítnout rovnou z kanceláře jediným klikem. Každý termín zobrazíte v návaznosti na firemní kapacity. Systém poté automaticky zašle konkrétnímu pracovníkovi e-mail s informací, jak byla žádost vyřízena.
  • Mějte dokonalý přehled o zaměstnancích i uchazečích o práci. V QI můžete uchovávat jejich základní identifikační údaje, kódy spojení, profesní použitelnost a další libovolné položky.
  • Motivujte zaměstnance ke zvýšení kvalifikace – v QI lze nastavit plán jejich kariérní dráhy. To vše včetně odhadu finančních nákladů na jednotlivé vzdělávací akce.

Stáhnout leták Personalistika a docházka (PDF) >>


Specializované funkce

Ochranné pomůcky

  • Důraz na bezpečnost práce je nezbytný, proto QI eviduje ochranné pracovní pomůcky v návaznosti na jednotlivé pozice i konkrétní osoby. Stačí se podívat do formuláře a hned zjistíte, kdo má na co nárok. Součástí funkcionality je také přehled vyžadovaných pracovních prostředků v porovnání s tím, co zaměstnanec skutečně čerpal. Všechny položky systém zobrazuje v reálném čase, proto Vám nic neunikne.
  • Správným výběrem ochranných pomůcek předejdete situaci, kdy je zaměstnanec odmítne použít. V QI můžete vést podrobnou evidenci rozlišovacích atributů (například velikost, materiál, potřeba dioptrií u pracovních brýlí) u každého pracovníka. Všichni pak dostanou přesně to, co potřebují.

Stáhnout leták Ochranné pomůcky (PDF) >>

Jídelna

  • Řešíte agendu kolem stravování zaměstnanců moderně a efektivně? K jejímu komfortnímu zpracování významně přispěje inovovaná funkcionalita Jídelna – výdej stravy. Pomůže:

    – osobám zodpovědným za stravovací agendu – díky automatizaci všech procesů (např. vyhodnocení objednávek, sledování nároku na oběd za zvýhodněnou cenu, elektronická výměna dokladů s dodavatelem stravy) ušetří čas a vyhnou se chybám.
    – mzdové účetní, která nemusí zpracovávat srážky za stravu. Při využívání modulu Mzdy se údaje do mezd propíšou automaticky.
    – strávníkům (jak zaměstnancům, tak externistům), protože objednávání jídel je rychlé a jednoduché, stejně jako případné storno.
    – obsluze v kantýně, která nemusí odepisovat obědy ručně (děje se tak automaticky). Při výdeji odpadá výběr papírových lístků: strávníkova objednávka se objeví na obrazovce terminálu.

Stáhnout leták Jídelna (PDF) >>


Náhledy modulu